Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

3 Ağustos 2010

8 Mbit kopma sorunu yaşayanlar için çözüm


Türk Telekom'un NetLimitsiz (8Mbit'e kadar) ADSL tarifesini  kullanıp da internet bağlantısında kopma yaşayanların Telekoma başvurup mevcut 8Mbit olan hızlarını düşürüp sabitlemelerini istemesi gerekiyor.
Sizin için ideal olan hızı deneme yanılma yöntemiyle bulabilirsiniz.
Bazı yerlerde 4mbit'e düşürmek yeterli olabiliyorken hattınızın kaldırmadığı durumlarda 2 mbitte yapılacak bir sabitleme sizin için çözüm olabilir.

2 yorum:

Offf yaa haftalardır çözüm bulamadılar.Bunuda birkaç gün önce duydum.Ama bu konuda kendileri açıklama yapmadılar nedense.Bende sözleşme bitimini beklediğimi söyledim.Başka bir servise geçmeyi düşünüyorum ne dersiniz?Hızımı düşüreyim yoksa doping ya da kablo nete mi geçeyim?

Hızı düşürmeniz sorunu çözecektir.Eğer yine de kopmalar yaşıyorsanız tarife değişikliğini düşünebilirsiniz.
Servis değişikliğinin de mevcut tarifenizde farklı bir sonuç vereceğini düşünmüyorum.Sonuçta diğer servis sağlayıcılar da ADSL hizmetini telekomdan alıyorlar.

Kablonet ise çok daha farklı bir altyapı kullanıyor.Eğer telekomdan hiçbir şekilde sonuç alamazsanız kablonete geçmenizde yarar olduğunu düşünüyorum.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More