Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

2 Aralık 2009

Hayat Çilingiri için Askerlik zamanı...


Sevgili dostlar,yaklaşık 6 ay önce başlamış olduğum blog serüvenime askere gidecek olmam sebebiyle ara vermek zorundayım.
Boş zamanlarımı değerlendirmek amacıyla açmış olduğum blogum sizlerin de ilgisi ve desteğiyle bugünlere kadar geldi.
Gerek RSS ve izleyici olarak gerekse favorilerine ekleyerek (çaktırmadan :) ) blogumu takip eden ve yorumlarıyla bloguma değer katan herkese teşekkür ediyorum.

Ben askerdeyken yeni yazılar eklemem düşük bir ihtimal olarak görünse de şartlar müsait olursa yeni yazılar eklemeye çalışacağım.
Askerliğimi yapacağım yer henüz belli olmadığı için şu anda yazamıyorum.Belli olduğu zaman yine buradan sizlerle paylaşacağım.
Askerden sonra allah nasip ederse yazılarıma kaldığım yerden devam etme niyetindeyim.
Bu konudaki kararım biraz da sizlerden gelen yorumlara göre netleşecek.
Hayat Çilingiri'ni izlemeye devam edin :)








11 yorum:

Hayırlısı olsun. Askerdeyken yazı yazılmıyor ben kendimden biliyorum. Bambaşka bir dünyada bambaşka bir düşünceyle yaşıyorsun.
Kazasız belasız tez zamanda, su gibi zamanın akıp, askerliğini bitirmen dileğiyle.

Zamanın akış hızı çok önemli :) gidince anlarsın...

Sevgilerle, döndüğünde yazılarına devam etmen dileğiyle..

şimdiden hayırlı tezkereler.yolun açık olsun

sevgiyle...

güle güle gidin...Hayırlı teskereler.

Kardeşim hayırlısıyla git gel. Ne mutlu sana..

Sevgili Hayat Çilingiri,

Hayırlı tezkereler dilerim.Çabuk git çabuk gel kendini çok özletme...

Sevgiyle Kal...

Hayırlı tezkereler diyelim ;)

hayırlı tezkereler diliyorum.
kolayca bitirip dönersiniz umarım.

Sen ballısındır, bilirim. Güzel yer çıkar sana.

Güle güle git,güle güle geri dön...

Güzel dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More