Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

28 Mayıs 2010

Hayat Çilingiri 1 Yaşında ...


Bundan tam 1 sene önce bugün bu bloga ilk yazımı yazdım.
Bu blogu açmaktaki amacım, bildiklerimi diğer insanlarla paylaşıp onların hayatlarını kolaylaştırmak ve internette geçirdiğim süreyi daha verimli kılmaktı.
Zaman içinde gördümki yazdığım her yazıda kendime bir şeyler katıyorum.
Tabiki yazılarımdan kimin ne şekilde yararlandığını tam olarak kestiremesemde gerek yazılarıma gelen yorumlardan ve konuştuğum insanlardan aldığım tepkilerden gerekse izleyici sayısıdaki artıştan doğru bir yolda ilerlediğimi düşünüyorum.

Son yazılarımda genellikle askerliğimden bahsettiğim için lütfen kusura bakmayın.
Blogun, genel konseptinden çıkıp kişisel konulardan bahsedilen bir bloga dönüşmüş gibi algılanmasını istemiyorum.Bu noktayı da özellikle belirtmek istedim.
Askerden geleli 2 hafta olmasına rağmen yeni yazı ekleyememi de sudan çıkmış balık sendromuna bağlıyorum :) Kafamda yazmayı tasarladığım birçok farklı konu olmasına rağmen henüz hayata geçirme fırsatını bulamadım.

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...

2 yorum:

Tebrikler Tamer, benden sonra başlasan da herşeyi benden önce yaptın sen. 2. yılında da yeni birşeyler yap ta ben de senden ilham alayım. :)

Teşekkürler.Yenilik benim için nefes almak gibi birşey :) Hayat Çilinigiri'ni izlemeye devam edin :)

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More