Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

20 Aralık 2010

Günün Fıkrası

Temel'in deniz yolculuğu yaptığı gemi batmış.dünyanın en güzel mankenlerinden olan bir yolcuyla birlikte kurtularak bir adaya çıkmışlar.klasik hikaye baş başa kalıp uzun süre geçirince karı koca hayatı yaşamaya başlamışlar ancak temel hiç mutlu görünmüyormuş.

Bir gün güzel kadın dayanamamış sormuş: ‘seni hiç anlamıyorum’ demiş.’ben milyonlarca erkeğin arzuladığı,dünyanın en güzel kadınlarından biriyim.senin için her şeyi yapıyorum ama seni mutlu edemiyorum.ne yaparsam seni mutlu edebilirim ?’

Temel ‘kolay’ demiş.’Al şu yeleğumi giy bir de şu otlardan takacağım bıyuğı takıver’
Güzel kadın yeleği giymiş ,bıyığı takmış.temel askerlik arkadaşı gibi kolunu güzel kadının omzuna atmış ve şöyle demiş:
‘ula tursun bilir misun ben her çun kiminle birlikte olayrum!’

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More