Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

28 Mayıs 2011

Kadınlar için 5 Sevgi Dili

 Gary Chapman'ın 5 Sevgi Dili kitabının sonunda yer alan bu testi olduğu gibi buraya aktardım.Bu testi çözerek sevgi dilinizi öğrenebilir ve daha mutlu ve tatmin edici ilişkiler yaşayabilirsiniz. 

Kitaptaki konuları kısaca ele alan daha önceden yazmış olduğum yazıya buradan ulaşabilirsiniz.


1. Eşimden sevgi dolu notlar almak beni iyi hissettirir. A
Eşimin sarılmalarını severim. E
2. Eşimle yalnız kalmaktan hoşlanırım. B
Eşim arabamı yıkadığında sevildiğimi hissederim. D

3. Eşimden özel hediyeler almak beni mutlu eder. C
Eşimle uzun yolculuklara çıkmayı severim. B
4. Eşim çamaşır yıkarken bana yardımcı olduğunda sevildiğimi hissederim. D
Eşim bana dokunduğunda sevildiğimi hissederim. E

5. Eşim kolunu omzuma koyduğunda sevildiğimi hissederim. E
Eşimin beni sevdiğini hediye alarak bana sürpriz yapmasından bilirim. C

6. Eşimle her yere gitmekten hoşlanırım. B
Eşimin elini tutmaktan hoşlanırım. E

7. Eşimin bana aldığı hediyelere değer veririm. C
Eşimin beni sevdiğini söylemesinden hoşlanırım. A

8. Eşimin bana yakın oturmasını severim. E
Eşim iyi göründüğümü söylediğinde hoşuma gider. A
9. Eşimle birlikte zaman geçirmek beni mutlu eder. B
Eşimden aldığım en küçük hediye bile benim için çok önemlidir. C

10. Eşimin benimle gurur duyduğunu söylemesi, bana sevildiğimi hissettirir. A
Eşim yemekten sonra sofrayı toplamama yardım ettiğinde, beni sevdiğini bilirim. D

11. Ne yaparsak yapalım, eşimle birlikte bir şeyler yapmayı severim. B
Eşimden gelen destekleyici yorumlar bana kendimi iyi hissettirir. A

12. Eşimin benim için yaptığı küçük şeyler bana söylediklerinden daha çok şey ifade eder. D
Eşime sarılmayı severim. E

13. Eşimin övgüleri benim için çok değerlidir. A
Eşimin bana sevdiğim hediyeleri bana alması benim için çok önemlidir. C

14. Eşimle birlikte olmak bana kendimi iyi hissettirir. B
Eşim sırtımı okşadığında çok hoşuma gider. E

15. Eşimin başarılarıma gösterdiği tepkiler beni çok cesaretlendirir. A
Eşimin kendisinin hoşlanmadığı bir konuda bana yardım etmesi benim için çok anlamlıdır. D

16.Eşimin öpücüklerinden asla bıkmam E
Eşimin yapmayı sevdiğim şeylerle gerçekten ilgilenmesine bayılırım B

17.Eşimin projelerimde yardımcı olacağına güvenirim D
Eşimden aldığım bir hediyenin paketini açarken heyecanlanırım C

18.Eşimin görünüşümle ilgili iltifat etmesi hoşuma gider A
Eşimin fikirlerimi dinlemesi ve fikirlerime saygı duyması hoşuma gider B

19.Yakınımda olduğunda eşime dokunmaktan kendimi alamam E
Eşim bazen benim için bir şeyler yapar ve bu çok hoşuma gider D

20.Eşim bana yardım etmek için yaptığı her şeyde ödülü hak eder D
Eşimin hediyelerinin ne kadar düşünceli olduğunu görünce şaşırıyorum C

21.Eşimin ilgisinin üzerime odaklanması hoşuma gidiyor B
Eşimin evi temizlememe yardım etmesine bayılırım D

22.Eşimin doğum gününde bana ne alacağını görmek için sabırsızlanıyorum C
Eşimin kendisi için önemli olduğumu söylemesinden asla bıkacağımı sanmıyorum A
23.Eşim hediyeler alarak bana sevgisini gösterir C
Eşim,ben istemek zorunda kalmadan yardım ederek bana sevgisini gösterir D

24.Ben konuşurken eşim asla sözümü kesmez ve bu çok hoşuma gider B
Eşimden hediye almaktan asla bıkmam C

25.Eşim ne zaman yorgun olduğumu bilir ve nasıl yardımcı olabileceğimi daima sorar D
Nereye gittiğimiz fark etmez,eşimle birlikte bir yerlere gitmeyi severim B

26.Eşime sokulmaya bayılırım E
Eşimden sürpriz hediyeler almak hoşuma gider C

27.Eşimin teşvik edici sözleri güvenimi artırır A
Eşimle birlikte film seyretmeye bayılırım B

28.Eşimin bana verdiklerinden daha iyi hediyeler düşünemem C
Eşimin  sürekli bana dokunması hoşuma gider E

29.Yapacak başka işleri olmasına rağmen eşimin bana yardım etmesi benim için çok anlamlıdır D
Eşim bana beni takdir ettiğini söylediğinde ,kendimi gerçekten iyi hissederim A

30.Bir süre ayrı kaldıktan sonra eşime sarılıp onu öpmekten kendimi alamam E
Eşimin bana beni özlediğini söylediğini duymaya bayılırım A

SONUÇ

A:      B:      C:      D:      E:

A onaylayıcı kelimeler B kaliteli zaman C hediye almak D hizmet eylemleri E fiziksel temas

Profil puanınızı yorumlamak ve kullanmak

Baskın sevgi diliniz,en yüksek puanı toplayandır.eğer sevgi dillerinden ikisinin puanı aynıysa iki tane baskın sevgi diliniz var demektir.
Eğer sevgi dilinin puanları,birinci sıradakine yakınsa ama eşit değilse,iki sevgi dili de sizin için önemlidir.Herhangi bir sevgi dili için olası en yüksek puan 12 dir.
Sevgi dillerinden bazılarında puanınız diğerlerinden daha yüksek olabilir ama diğerlerini önemsiz olarak görmeyin.eşiniz sevgisini o dillerde ifade ediyor olabilir.



0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More