Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

4 Ağustos 2009

P2


Tür : Korku

Yönetmen : Franck Khalfoun,Alexandere Aja

Yapım : 2007, ABD

Oyuncular : Wes Bentley,Rachel Nichols




Noel gecesi Angela adındaki işkolik bayan geç saatlere kadar işyerinde kalmıştır.
İşini bitirdikten sonra eve gitmek için garaja inip arabasına biner.Ne yazık ki angela'nın arabası çalışmamaktadır.
Yardım istemek için şirketin otopark görevlisi thomas'a gider.İyi niyetli ve yardımsever
Thomas , Angela'ya yardım etmeye çalışır lakin Thomas'ın yardım anlayışı biraz farklıdır.

Arşivimdeki filmleri kontrol ederken tesadüfen bulduğum sürükleyici bir gerilim filmi.
Bu filmle ilgili daha önce hiç bilgim yoktu.Filmi kontrol etmek için birkaç dakikasını izledikten sonra tamamını izlemeye değeceğini düşündüm ve filmi beğendim.

Filmi izledikten sonra işkolik olmanın zararlı birşey olduğuna karar verdim.Ayrıca güvenlik görevlisi gibi yalnız başına uzun süre çalışma gerektiren mesleklerin de insan psikolojisine negatif etkileri üzerine düşündüm.Ayrıca bir karıncayı bile incitmekten uzak duran birinin bile zor koşullara maruz kaldığında kendisine acı çektirenlerden daha zalim olabileceğinin de görmüş oldum.

P2

2 yorum:

Önce bunu arkasından da [rec]'i izlemiştim 1-2 sene önce arkadaşlarda gece yarısı. Sağlam gerildiğimizi hatırlıyorum. Güzel filmdir.

Rec filmini henüz izleme fırsatım olmadı.İzleme listeme alacağım.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More