Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

20 Eylül 2009

Blogger sorunu ve çözümü

Son birkaç gündür bloggerda yaşanan blogların zaman zaman açılmaması ve kumanda paneline girişte yaşanan sorunlar büyük ölçüde giderilmiş gibi görünüyor.
Sorunun çözümü olarak gösterilen DNS ayarının değiştirilmesi sadece bloglara girişte değil telekom tarafından yasaklanmış olan youtube,megaupload,filefactory gibi sitelerde de işe yarıyor.
Bu çözümün ne kadar uzun ömürlü olacağı bilinmese de ben size bunun nasıl yapılacağını resimle anlatacağım.

Önce denetim masasından ağ bağlantılarına giriyoruz.

Daha sonra kullanmakta olduğumuz bağlantıya sağ tıklayarak özelliklerine giriyoruz.







Tercih edilen DNS sunucusu için

208.67.222.222

Diğer DNS sunucusu için

208.67.220.220 yazıp tamam diyoruz.

4 yorum:

Bilgi için teşekkürler..
Bu numaralar neden değişik böyle..
Benim uyguladığım sayılarla YouTube'a girilemiyor örneğin :(

Ortalıkta dolaşan farklı DNS numaraları var.Ben de önceden farklı bir numara denemiştim fakat sonuç alamamıştım.Şu an bu numarayı kullanıyorum ve yasaklı tüm sitelere girebiliyorum.Siz de deneyebilirsiniz.

ben de değiştirmiştim youtube için dns sunucularını. blogta da problem yaşamadım bundan olabilir belki,iyi paylaşım olmuş.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More