Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

17 Haziran 2009

Binary Led Watch



Alışılagelmiş klasik saat tasarımından çok farklı bir mantığı olan bu saatte saati öğrenmek için dört işlem yapmanız gerekiyor.
Tembellere göre olmadığı kesin olan bu saat bence çok orijinal bir fikir.

Bu saati ilk kez birkaç yıl önce Chip dergisinde görmüş ve çok beğenmiştim.
Aradan yıllar geçmesine rağmen unutmadığım bu saati başka yerlerde de görünce almak kaçınılmaz oldu benim için.
Ben de geçen yıl bir arkadaşımın ABD'de okuyan kardeşi aracılığıyla bu saate kavuştum.

Türkiye'de bu tip meraklısına hitap eden ürünleri bulmak gerçekten çok zor. Geçenlerde gazetede okuduğum bir habere göre tüm dünyada popüler olan bu led saatleri bir firma Türkiye'ye getirip satmaya başlamış.


Saatin kaç olduğunu nasıl anlayacağız ?











Resimden de anlaşılacağı üzere saati öğrenmek için hours kısmında yanan ledleri topluyoruz.
Dakikayı öğrenmek için de aynı şekilde minutes kısmında yanan ledleri topluyoruz.
İlk bakışta zahmetli bir iş gibi görünse de bu sisteme alışınca sorun olmayacağını düşünüyorum.

Burdaki model en temel modellerden biri.Led kullanan onlarca farklı model var ve daha basit dört işlem gerektirmeyen modeller de mevcut.
Eğer siz de klasik saatlerden sıkılmış alternatif arıyorsanız led saatleri de incelemenizde yarar var.

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More