Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

10 Temmuz 2009

FG Dijital


Bu hafta sizlere FG dijital sitesini tanıtacağım.
Eğer siz de Türkiye'de zor bulunan değişik teknolojik ürünlerden hoşlanıyorsanız bu site hoşunuza gidecektir.
FG Dijital aslında bir yazılım şirketi.Bunun yanında yurtdışından farklı ürünlerin ithalatını da yapıyorlar.



Örneğin,uydu alıcılar,sportif hava ürünleri (paramotor),satranç bilgisayarları,Uzaktan kumandalı oyuncaklar,IPTV ürünleri...

Garanti alışveriş sistemi üzerinden online satış yapmasının yanında kadıköy'de bulunan ofise giderek de seçtiğiniz ürünü almanız mümkün.

Ben burayı geçenlerde almış olduğum icybox için tp link wireless adaptör almak için gittiğimde keşfettim.
Açıkçası internetten satış olayından pek hoşlanmadığım ve daha önce bu firmadan hiç alıveriş yapmadığım için gidip yerinden almak istedim.

FG digital'deki Tuncay bey gerçekten ilgili ve bilgili bir insan.
Ben ürünü alıp çıkmayı düşünürken orada birkaç saat kalıp sohbet ettim.
Bana gelecek projelerini de anlattı.
Yakında satmaya başlayacakları piyasada mevcut olmayan değişik ürünler var.

Bir de Tuncay Bey'in değişik bir ticaret anlayışı var.
Sattığı ürünlerin reklamını , ürünleri maliyetinin biraz üzerinde bir fiyata satarak yapıyor.
Sürümden kazanıyor da diyebiliriz.
Reklamcılığın en iyi şekli de kulaktan kulağa reklamdır denir.
Mesela benim aldığım adaptörün fiyatı gold bilgisayarda 73 lira iken buradan 43 liraya almanız mümkün.

Belki de FG dijital'le ilgili söylenebilecek tek olumsuz şey ürün çeşidinin sınırlı olmasıdır.
Meraklısına hitap eden ürünleri her yerde uygun fiyata bulabilmenin ne kadar zor olduğunu düşünürsek bu firmanın önemli bir boşluğu doldurduğunu söyleyebiliriz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More