Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

20 Temmuz 2009

Hafıza kartında güvenilmeyen yazılım bulundu uyarısı

Symbian işletim sistemine sahip bir telefon kullanıyorsanız ve telefonu her kapatıp açtığınızda bir takım dosyalar yüklenmeye çalışılıyor ve işlem başarısız olunca 'hafıza kartında güvenilmeyen yazılım bulundu.Yüklemek için uygulama yöneticisine gidin' uyarısı veriyorsa bu sorundan kurtulmanın iki yolu var:

Birinci yol
hafıza kartına format atıp kesin çözüm sağlamak.

Diğer yolda ise hafıza kartını (yada usb kablosuyla veri aktarım modunda telefonu) pc'ye bağlıyoruz.
klasör seçeneklerinden/görünüm/ gizli dosya ve klasörleri göster kutucuğunu işaretliyoruz ve daha sonra private/10202dce klasörünü siliyoruz.
telefonu yeniden başlattığımızda her açılışta karşımıza çıkan bu sorundan kurtulmuş oluyoruz.
Telefona yeni bir tema yüklediğinizde bu klasör tekrar oluştuğundan tekrardan silmeniz gerekiyor.
O yüzden hafıza kartına format atmak daha kalıcı bir çözüm olacaktır.

Bu uyarıya neden olan şey ise telefonunuzun yazılımını güncellediğinizde hafıza kartına format atmamış olmanız.

Uzun bir süredir benim de başımı ağrıtan bu sorundan tam da hafıza kartına format atmak üzereyken yedekleme yapmak amacıyla pc'ye taktığımda kurtulmak beni mutlu etti açıkçası.
Onca programı telefona sil baştan kurmak oldukça zahmetli bir iş nede olsa.

4 yorum:

çok saol kardeş güvenilmeyen yazılım bulundu deyince korkmuştum telefonuma felan zarar gelcek diye. dediğini yaptım kurtuldum. .)

Rica ederim.Sorunu çözebildiğinize sevindim.

bütün programlar silindi ama olsun çok sağol dostum....

teşekkürler kaldırmadığım uygulama kalmamıştı yine de sorun çözülmemişti şimdi çözüldü

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More