Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

14 Eylül 2009

Flash player sorunu

Dün bilgisayara format attığım için tüm sistemi baştan yüklemem gerekti.
Sistemi işler hale getirdikten sonra flashla yapılmış videoları izleyebilmek için gerekli olan adobe flash player'ı da kurdum.
Daha sonra windows live messenger yükledim.
Flash player'ın en güncel versiyonunu indirip kurmama rağmen windows live messenger bunun eskimiş olduğunu iddia etti.
Flashla ilgili bir yükleme sitesine yönlendirip ordan indirip sorunu çözeceğimi söyledi fakat bu işe yaramadı.
Flash player'ın güncel versiyonunu daha önce indirip kurmuş olmama rağmen bir kez daha indirip kurdum fakat sonuç değişmedi.

En sonunda google'da bir araştırma yapayım dedim ve sorunun çözümünü buldum.
Flash player eksik yada hatalı kurulduğunda bu tip sorunlar kaçınılmazmış.
Şu adresteki uninstaller ile flash player'ı silip güncel versiyonu tekrar yüklediğimde hiçbir sorun kalmadı.

2 yorum:

Sitenize ikinci kez geldim. İlkinde blogda yaşanan sorunlar nedeniyle yorum gönderemedim. Tekrar deneyeceğim, bakalım.

Sitenizi beğendim. Benim bilmediğim, öğrenebileceğim pek çok teknik konu var. Zaman zaman yine geleceğim.

Bu arada lise iki de yazdığınız kompozisyonu okudum ve beğendim. Bak işte o, benim uzmanlığımın içine girer. Onlardan binlecesini okumuşluğum var geçmişte.

Size başarılar diliyorum. Sizler gibi iyi yetişmiş gençlerimize çok ihtiyacı var bu ülkenin...

Sevgiler.

Güzel sözleriniz için teşekkür ederim.Ben de size çalışmlarınızda başarılar dilerim.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More