Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

14 Ekim 2009

Bu numaraya dikkat !

Son zamanlarda cep telefonunuza +393 veya +359 ile başlayan bir numaradan çağrı gelirse kesinlikle bu numarayı geri aramayın.
Bulgaristan'daki arkadaşlık hatlarından gelen bu çağrıyı yanıtladığınızda saniyede 98 kontör gidiyor.

Genelde kendilerine hedef olarak faturalı hat sahiplerini seçiyorlar.
Bana da zaman zaman bu numaralardan çağrı geliyor hatta en son 6 gün önce +359896424906 diye bir numaradan geldi.Bilinmeyen numaralara dönüş yapma alışkanlığım olmadığından bu aramalardan etkilenmedim.Meraklı arkadaşların daha dikkatli olmalarını öneririm.
Eğer bu tip çağrılar almak istemiyorsanız cebinizi yurtdışı aramalara kapattırmanız gerekiyor.
Alternatif bir çözüm olarak cep telefonunuza arama engelleme programı yükledikten sonra sizi arayan numarayı da kara listeye ekleyerek bu tehlikeli çağrılardan kurtulabilirsiniz.

3 yorum:

vay adiler, ben de geri dönmüyorum allahtan. ama sevgilim dönüyor, onu hemen uyarmalıyım:)))
teşekkürler:)

evet ayni numara benide aradi az once google da arama yaptirdim ve bu yazi cikinca karsima bilgilenmis oldum. tesekkurler. sadece bana degil arkadasimada geliyor bu tip no lar..
tekrardan tesekkurler...

@DORİS
Rica ederim

@Adsız
Rica ederim.Bilmeyenleri de uyaralım.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More