Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

8 Ağustos 2010

HP İspanyolca öğretiyor hem de ücretsiz !

  Genellikle ürettiği yazıcı,bilgisayar ve aksesuarlarıyla tanıdığımız HP firması İspanyolca öğretmeye de soyunmuş görünüyor.Tabi şimdilik sınırlı sayıda kullanıcıya sunulan bu hizmetten yararlanabilmeniz için HP Photosmart C4180 serisinden bir yazıcı sahibi ve Windows 7 kullanıcısı olmalısınız.

Öncelikle HP yazıcıyla sunulan bu gizli özelliği aktif hale getirebilmeniz için HP'nin destek sayfasından yazıcınızın Windows 7 sürücüsünü ve tarama güncelleştirmesini indirmeniz gerekiyor.
Önce HP Çözüm Merkezi'ni de içeren Windows 7 sürücüsünü ardından da tarama güncellemesini kurduğunuzda HP ile neşeli İspanyolca kursuna başlamaya hazırsınız demektir.


HP Çözüm Merkezi'ne girip Resim Tara'ya basarak 3 adımda İspanyolca kursuna başlıyorsunuz.


Bir sonraki ekranda Türkçe'den İspanyolca'ya ışık hızıyla geçiş yapmış bulunuyorsunuz.

 

 Şimdi öğrenmek istediğiniz İspanyolca kelimeye tıklayabilir ve ne anlama geldiğini deneme yanılma yöntemiyle öğrenebilirsiniz.

4 yorum:

Güzel yakalamışsın, güldürdün beni...

Özel bir çaba sarfetmedim.Kim olsa yerimde aynı şeyi yapardı :)

neredeyse bir sene oluyor her hafta güncelleme soruyor hayır diyordum bu defa tamam yükle dedim tabii demez olaydım :(
programı kaldırmadan düzeltme yolu yok mu bu işin

Eğer sizin sorununuz da programın ispanyolca olmasıyla ilgiliyse denetim masası/programlar ve özelliklerden HP imaging device functions ismindeki programı kaldırarak güncellemeden önceki hale getirebilirsiniz.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More