Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

31 Ağustos 2010

Küçük İskender'den seçme sözler

**git gidebildiğin yere kadar .. bu limanda
kaybettiğim ilk gemi sen değilsin.
Ama şunu
unutma!. rıhtımda kalanı değil çekip gideni vurur fırtına

**Dilim di’li geçmiş zamana asılı kalmıştı sanki Sen gidiyorum dediğinde..Şimdiki zamanın ölme halindeydim..Zaman seni benden aldı diye.Bir elime geçirebilseydim Yelkovanı idam edip akrebi kendi ellerimle zehirleyecektim! Bu şiir sana yazıldı sevgilim..Biraz ellerimi bıraktım sana biraz saçımı..Biraz neşter kokuyor bu şiirBiraz da aşırı dozda acı..

**Canın sıkılıyorsa bana beni anlat. Ben dinliyorum. Ben sende tatildeyim. Ben sende bir şezlong problemiyim hususi vasıtayım kısa menzilli sevdayım klorofilim pikrik asidim oyum işte; ne diyorsan oyum oyuğum.

** ben senin televizyonunum... uzaktan kumandan olmayınca tuşuma basıp ta çalıştırmayı unuttuğun.. ben seni yerel sevdim .. sen beni genel.. ben sana naklen yayındım.. sen benim yaralarıma bant sardın... şimdi kaçıncı kanalı açarsan aç.. reytingi tavana vurmuş karıncalı bir yalnızlığım..

**bu aşkın gelirinin yarısını sağır sultana bağışladım duymazlıktan gelip seni gitsin kulağını açtırsın diğer yarısını sana bıraktım  kendine protez aşıklar alırsın.

"özne olmayı bırakıp zamir oldum edat oldum yüklem oldum; ama senin gibi a$k ile ihanet arasına bağlaç olmadım asla"

**'Diyemediklerim yoktu benim... İçimdeki
sessizlik değil 'sensizlikti'.. İçimdekilerini haykırdım.! Bana sadece
yankıları kaldı.. Ben yine aşkta sınıfta kaldım..''

**Evet bilmiyordum. Bilmiyordum kelimelerden arınmış bir cümle kurar gibi sevişmeyi. Sevişirken sözlük kullanıyordum hala.
Ama seni seviyordum.!
Ve sevdiğimi sevgimi anlatma telaşıyla hata üstüne hata yapıyordum.!

**gözlerinde ve özlemlerinde bir yabacılaşma
(oyuncak dudaklarımız plastik anılarımız var bizim
öyle hatırlıyorum)

**Tanrı soracak sana 'neden bırakıp gittin?'
diye. İyi ezberle! Sevmiyordum diyeceksin.

"toprak olsam üstüme basmayacaksın
hava olsam içine çekmeyeceksin
öyle düşmansın!"

**Sana söz hayat!! Bundan sonra kimseyi göz çukurlarıma ekip büyümesi için gözyaşı dökmeyeceğim...

**Nehirlere karışan zehirli atıklar gibi ağır ağır akarak kanıma karışmakta yokluğun...

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More