Yeni eklenen yazıların mailinize gelmesi için mail adresinizi yazmanız yeterli

10 Ağustos 2010

IMDB'de film listesi oluşturma

Bu yazımda IMDB (Internet Movie Database) sitesinde kendi seçtiğiniz filmlerden oluşan bir liste hazırlamayı anlatacağım.Daha önce benim seçtiğim filmlerden oluşan listeyi burada sizlerle paylaşmıştım.

Hazırsanız listemizi oluşturmaya başlayalım.

Önce IMDB sayfasına girip sağ üst köşede yer alan register'a tıklıyoruz
.


Açılan sayfada istenen bilgileri girip REGISTER butonuna tıklıyoruz.

Mail adresimize gelen doğrulama mailine tıklayarak hesabımızı aktif hale getiriyoruz.
Artık belirlemiş olduğumuz kullanıcı adı ve şifremizle hesabımıza giriş yapabiliriz.

Giriş yaptıktan sonra hesap ismimize tıklayarak ayarların olduğu sayfaya gidelim.

Update your my movies'e tıklayarak film listemizin olduğu sayfaya geçelim.

Sol menüde yer alan pending'e tıklayarak film listemizin yer aldığı linki görebiliriz.Film listenizi paylaşmak istediğiniz kişilere bu linki yollamanız yeterli olacaktır.

Şimdi de istediğimiz filmleri seçerek listemizi oluşturmaya başlayalım.Sayfanın üst kısmına listeye eklemek istediğimiz filmin adını yazarak filmle  ilgili sayfaya gidelim.


Add to my movies butonuna tıklayarak filmi listemize eklemiş oluyoruz.

4 yorum:

http://www.imdb.com/mymovies/list?l=42532795

Bu da benim listem. :)

SirEvo senin liste epey kalabalıkmış benimki sönük kalmış yanında :)
Bir noktaya açıklık getireyim ; Listemdeki film sayısının az olmasının nedeni, dizilere yer vermemem ve sadece beğendiğim filmleri eklemiş olmamdan kaynaklanıyor.

Ben izlediğim her filme puan veriyorum. Yoksa neyi izlediğimi unutuyorum yahu. :)

ben beğendiğim oyuncuları listelemek istiyorum ama yapamadım.o nasıl oluyor

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More